سوالات متداول

راهنمایی خرید از هوریس

اینجا قراره به سوالات مهم پاسخ بدیم؛ اگه به نظرتون مواردی نیازه به این صفحه اضافه بشه حتما به ما اطلاع بدید.

در صورتی که جواب سوال تون رو پیدا نکردید میتونید از طریق روش های معرفی شده در صفحه تماس با ما در تماس باشید.

مدت زمان تحویل کالا :

بسته های ارسالی با پست پیشتاز بین ۳ تا ۵ روز کاری پس از ارسال تحویل میشوند. در صورت وجود هرگونه دیرکد در تحویل کالا ابتدا به صفحه پیگیری سفارشات در سامانه پستی وضعیت مرسوله خود را پیگیر باشید و در صورت عدم حل مشکل با ما در واتس اپ در تماس باشید.

ساعات پاسخگویی :

ساعات پاسخگویی تلفنی سایت هوریس روز های کاری هفته ساعات ۹ – ۱۴ میباشد فروشگاه هوریس از مشتریان عزیز خواهشمند است در ساعاتی غیر از ساعات ذکر شده تماس تلفنی نگیرند ؛‌در ساعات دیگر میتوانید در واتس اپ با ما در تماس باشید.

نحوه پرداخت وجه :

نحوه پرداخت وجه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و کارت به کارت به شماره کارت اعلامی در واتس اپ میباشد.

شیوه حمل و نقل :

شیوه حمل و نقل سفارشات با پست پیشتاز و پیک موتوری (فقط در بندرعباس) میباشد.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش :

پشتیبانی تنها به صورت تلفنی در ساعات ذکر شده و در صفحات مجازی معرفی شده به صورت 24 ساعته میباشد؛ بدلیل معرفی شماره همراه به عنوان پشتیبان بدیهی است که گاهی در ساعات ذکر شده امکان پاسخگویی تلفنی نباشد که در این صورت خواهشمندیم از تماس های مکرر پشت سر هم اجتناب فرمایید و تماس از سمت ما در اولین فرصت برقرار میشود.

همینطور در صورت هرگونه توهین و افترا در هر کدام از روش های پشتیبانی پاسخگویی از طریق آن روش به فرد توهین کننده متوقف میشود.

درخواست تغییر در سفارش :

در صورت درخواست تعویض موارد ثبت شده در سفارش شامل تغییر موارد سفارش؛ تغییر آدرس و باقی سفارشات و … در همان روز از طریق پشتیبان واتس اپ با ما در تماس باشید.