loading...

۹ غذا با کلسیم که دارای چربی طبیعی هستند

۹ غذا با کلسیم که دارای چربی طبیعی هستند

به راحتی می توانید کلسیم را در رژیم غذایی خود افزایش دهید و بر خلاف مادرتان به شما گفت که این امر شامل نوشیدن شیر بیشتر نمی شود! در اینجا ۱۱ غذای غیر منتظره وجود دارد که منابع عالی کلسیم هستند. تحقیقات نشان می دهد که افرادی که به اندازه کافی کلسیم مصرف نمی کنند، درصد بیشتری از چربی بدن دارند.

مطالب مرتبط:
9 غذا با کلسیم که دارای چربی طبیعی هستند
9 غذا با کلسیم که دارای چربی طبیعی هستند
رژیم غذایی حاوی غذاهایی با کلسیم می تواند فشار خون، کلسترول و میزان قند خون را کاهش دهد. این یکی از ۱۳ فنجان مواد غذایی آزاد در کتاب ما، رژیم غذایی است.  اطمینان حاصل کنید که علائم را بدانید که بدن شما کلسیم کافی را نیز دریافت نمی کند.

دانه کنجد

9 غذا با کلسیم که دارای چربی طبیعی هستند
9 غذا با کلسیم که دارای چربی طبیعی هستند

سطح کلسیم: ۲۷۷ میلی گرم، ۲۸ درصد ارزش روزانه
ذخیره سازی: ۱ اونس، حدود ۱۶۰ کالری
آن را امتحان کنید: دانه های کنسروی یکی از غذاهای کلسیم هستند که به راحتی می توانید در بسیاری از غذاها ترکیب کنید – این بروکلی ساده کنجد را امتحان کنید.

ارده

Tahiniسطح کلسیم: ۱۱۲ میلی گرم، ۱۲ درصد ارزش روزانه
ذخیره سازی: ۲ قاشق غذا خوری، حدود ۱۶۰ کالری
آن را امتحان کنید: هوموس یکی از غذاهای کلسیم است که شما احتمالا به عنوان یک میان وعده می خورید. این هوموز لیمو را ایجاد کنید


بیشتر بخوانید: خواص اعجاب انگیز اسفناج


پنیر خامه ای

Cream-cheese

سطح کلسیم: ۹۸ میلی گرم، مقدار روزانه ۱۰٪
ذخیره سازی: ۱ اونس پنیر خامه ای چربی آزاد، حدود ۲۹ کالری
آن را امتحان کنید: کسی که پنیر کرم را دوست ندارد، اولین چیزی که در روز صبح بکار می برد چیست؟ پنیر خامه سالم را با این هلوهای بو داده با پر کردن پنیر خامه ای سعی کنید. این اسطوره های لبنی را که می توانید اعتقاد نداشته باشید از دست ندهید.

بادام ها

Almondsسطح کلسیم: ۷۵ میلی گرم، ۸ درصد ارزش روزانه
ذخیره سازی : ۱ اونس (۲۲ میگو)، حدود ۱۷۰ کالری
سعی کنید آن را بگذارید: فقط بگویم که بادام باید بهترین دوست شما باشد. نه تنها آنها غذای غنی از کلسیم هستند، بلکه فقط یک انگشت شمعی از بادام روزی نیز به کاهش کلسترول کمک می کند. این سالاد بادام و مرکبات را تهیه کنید.

بروکلی

Broccoli

سطح کلسیم: ۶۲ میلی گرم، ۶ درصد ارزش روزانه
ذخیره سازی: ۱ فنجان، حدود ۵۵ کالری
آن را امتحان کنید: کلم بروکلی فقط غنی از کلسیم نیست – این یک نیروگاه تغذیه ای است که دارای مزایای است. به طور جدی، این یکی از سالمترین سبزیجات است که می توانید بخورید. ساندویچ سالاد راش بادام زمینی را امتحان کنید.


بیشتر بخوانید: خواص روغن نخود چیست؟


اسفناج

Spinach

سطح کلسیم: ۶۰ میلی گرم، ۶ درصد ارزش روزانه
دخیره سازی : ۲ فنجان، حدود ۱۴ کالری
آن را امتحان کنید: مزایای اسفناج زیاد است؛ نه تنها یکی از غذاهای کلسیم است که باید برای بهبود سلامت استخوان ها بخورید (در اینجا برخی از چیزهایی که باید مراقب سلامتی استخوان باشید)، اما همچنین کاهش می یابد خطر سرطان، فشار خون را کاهش می دهد و سطح قند خون را بهبود می بخشد. این سالاد سیب اسفناج را تهیه کنید.

پنیر رومو

Romano

سطح کلسیم: ۲۹۸ میلی گرم، مقدار روزانه ۳۰٪
دخیره سازی : ۱ اونس، حدود ۱۰۸ کالری
آن را امتحان کنید: علاوه بر داشتن غنی از کلسیم، خوردن پنیر روزانه باعث کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی شده است.

مطلب مرتبط:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

CLOSE
CLOSE