loading...

۱۰ عادت روزانه افراد لاغر که باعث سوزاندن کالری می شود

۱۰ عادت روزانه افراد لاغر که باعث سوزاندن کالری می شود

در این مطلب از سایت هوریس قصد داریم در مورد ۱۱ عادت روزانه افراد که باعث سوزاندن کالری می شود توضیحاتی را برای شما آماده کرده ایم که می توانید با دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب اطلاعات لازم را در این زمنیه کسب نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

 هنگامی که از خواب بیدار می شوید، سوزاندن ۱۰ کالری:

10 عادت روزانه افراد لاغر که باعث سوزاندن کالری می شود
10 عادت روزانه افراد لاغر که باعث سوزاندن کالری می شود

هنگامی که چشم خود را باز کنید، بدون استفاده از دستان خود، آرام می شوید. با پاها به سمت راست بکشید، تا زمانی که یک قسمت ملایم در پشت و همسترینگ احساس کنید. نگه دارید سپس، با استفاده از ABS خود را پایین بیاورید. استراحت کنید و دو مرتبه تکرار کنید. این هسته شما را تقویت می کند. این عادت های صبح دیگر افراد به طور طبیعی لاغر هستند.

غذای پروتئین موقع صبحانه مصرف کنید: تا ۲۰۰ کالری (یا بیشتر) را ذخیره کند

10 عادت روزانه افراد لاغر که باعث سوزاندن کالری می شود
10 عادت روزانه افراد لاغر که باعث سوزاندن کالری می شود

تحقیقات نشان داده است که هرچه بیشتر از قبل غذا می خورید، پیش از غذا خود این وعده را اضاف کنید یک تخم مرغ سخت پخته شده قبل از ناهار میل کنید. این ایده های صبحانه با پروتئین بالا را بررسی کنید.


بیشتر بخوانید: این خوراک رژیمی کم کالری شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد


 یک ورزشکار باشید: سوزاندن روزانه ۱۰ کالری با ورزش

همان طور که ایستاده اید دستای خود را باز کنید و خود را به سمت جلو خم کنید و یک پای خود بلند کرده و به سمت عقب بکشید. این کار را برروی هر پا ۵ الی ۱۰ دقیقه انجام دهید.

 

قهوه تان را سبک کنید: ۶۰ کالری را ذخیره کنید

به جای ریختن آن ۱/۳ فنجان نصف (کل ۱۰۵ کالری!) لیوانتان، آن را با همان مقدار ۲ درصد شیر جایگزین کنید.

ماندن در پشت ترافیک: ۱۰ کالری بسوزانید

هر بار که به ترمز ضربه بزنید، فشار بر روی پا زیاد می شود، نگه داشتن برای ۱۰ ثانیه. که روی ساقه پا فشار وارد می کند. در اینجا این است که مردم موفق در رفت و آمد خود چه می کنند.

 

یک روز سیب (یا بیشتر) اضافه کنید: ۱۰۰ کالری را ذخیره کنید

مطالب مرتبط:
آنها با فیبر و آب بسته بندی می شوند، علاوه بر این، مطالعات خارج از واشنگتن و برزیل نشان داده اند که افرادی که حداقل سه سیب یا گلابی در روز می خورند، کالری ذخیره می کنند. دو سیب کوچک و دو سیب بزرگ را امتحان کنید.


بیشتر بخوانید: روش های مفید در افزایش رشد مو سر


وزن خود را کم کنید: ۲۰ کالری بخورید (با یک ساعت کار)

هنگامی که شما در حال خرید مواد غذایی یا اجناس هستید، یک کوله پشتی را با یک کیسه ۵ یا ۱۰ پوند قند داخل قرار دهید تا مقاومت را افزایش دهید و کالری بیشتری بسوزانید. همانطور که می توانید،  هر بارها به بار خود اضافه کنید.

 

نجات دادن سلامت خود: صرفه جویی ۳۴۰ کالری

به جای یک کیک بزرگ و یک کلوچه شکلاتی، یک لاته کافئین کوچک و یک کشمش کوچک  انتخاب کنید

در فروشگاه ماندن به بهانه قیمت پایین: سوزاندن ۶۰ کالری

در بازار، حداقل ۱۰ لباس، هر دو شلوار و پیراهن را امتحان کنید. بدون نیاز به خرید.

وعده های غذایی خود را کوچک: ذخیره ۳۹۰ کالری

بعضی از کارشناسان معتقدند که خوردن شش وعده غذایی سالم و کوچکتر در یک روز می تواند به کاهش گلوکز خون کمک کند و گرسنگی را در طول روز کاهش دهد، به این معنی که در هر وعده غذا خاصی بیش از حد نخورید.

مطلب مرتبط:

زنده ماندن مردی با ۱۵۰ سوزن در گلویش (عکس)

برای کاهش وزن چه ساعتی صبحانه، ناهار و شام بخوریم؟

انتخاب پارچه مناسب در دکوراسیوم منزل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

CLOSE
CLOSE