loading...

نکات مهم خریدعطر از فروشگاه عطر تیو – تینو پرفیوم

نکات مهم خرید عطر از فروشگاه عطر تیو تینو پرفیوم

در این مطلب از سایت هوریس می خواهیم نکات مهم خرید عطر از فروشگاه عطر تیو – تینو پرفیوم را برای شما همراهان عزیز تشریح نماییم. در صورتی که قصد خرید عطر از تینو پرفیوم دارید لازم است این قوانین را رعایت کنید.

نکات مهم خرید عطر از فروشگاه عطر تیو
نکات مهم خرید عطر از فروشگاه عطر تیو

در صورتی که شما عزیزان، به هرعلتی از خرید خود پشیمان شدید، قادر خواهید بود تا در صورتی که پلمب محصول را باز نکرده باشید، همراه با رعایت نمودن شرایط درج شده ضمانت بازگشت، تا مدت حداکثر ۷ روز بعد از خریداری کالا، ضمن تماس با ما و بعد از کم کردن هزینه پست، محصول خود را عوض کرده و یا برگردانید.

به خاطر نوع کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی عطر تینو وجود دارند (آرایشی و بهداشتی)، براساس قوانین جاری، تعویض یا برگرداندن (ضمانت بازگشت) محصولات تنها در شرایط باز نشدن پلمب محصول امکان­پذیر خواهد بود.

در ضمن، امکان عوض کردن و یا برگرداندن محصول بعد از ۷ روز، در شرایطی که پلمب محصول باز نشده باشد، بعد از کم کردن ۳۰ درصد از مبلغ کل و هزینه پست، وجود خواهد داشت.

پس گرفتن کالا در شهر تهران، از طریق پیک صورت گرفته و در شهرستان­ها هم از طریق پست و به وسیله مشتری انجام می­شود.

برگشت هزینه پرداخت شده تا ۳ روز کاری بعد از تعویض محصول به وسیله فروشگاه اینترنتی عطر تینو و به شکل کارت به کارت صورت خواهد گرفت.

از شما همراهان عزیز خواهشمند هستیم که کالاهایی را با بسته­بندی آسیب­دیده، به هیچ عنوان قبول نفرمایید. قبول کردن کالاهای با بسته­ بندی معیوب از جانب خریدار، به معنی تایید کالا در نظر گرفته شده و جهت بازگشت تایید نمی­شود.

با این حساب، از تحویل گرفتن محصولاتی با بسته‌بندی­های دارای مشکل، خودداری فرمایید. علاوه بر این، به منظور رسیدگی، مراتب را سریعاً به امور مشتریان فروشگاه عطر تینو گزارش دهید.

  • سیاست قیمت­گذاری

نحوه قیمت‌‏گذاری در فروشگاه اینترنتی عطر تینو بر اساس اصول مشتری­مداری و احترام گذاشتن به حقوق مصرف­کنندگان است. در مسیر سیاست ارزش رضایت­مندی مشتریان و نیز با در نظر گرفتن طیف وسیع سبد محصولات، قیمت آخر کالاها، فقط بعد از سفارش به شکل قطعی اعلام می­شود.

به همین خاطر هم در مواردی بسیار کم­یاب و در صورت به وجود آمدن نوساناتی در بازار و یا به دلیل اشتباه در قیمت‌‏گذاری، در صورتی که سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه عطر تینو وظیفه دارد که این موضوع را به مشتری خود اطلاع­رسانی نموده و پس از لغو کردن سفارش، هزینه پرداخت شده توسط مشتری را در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مسترد کند.

  • خسارت در زمان حمل و نقل

فروشگاه اینترنتی عطر تینو، همیشه تمام تلاش خود را به کار می­گیرد تا همه سفارشات را در نهایت سلامت و بدون هیچ­گونه آسیبی به مشتریان خود در تمام کشور تحویل دهد.

به خاطر بسته­بندی امن و استاندارد کلیه مرسولات، تحویل به هرکدام از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر، براساس انتخاب مشتری صورت گرفته و اعلام بارنامه مرسوله و همچنین بیمه کردن مرسولات این معنی را به دنبال دارد که به وجود آمدن هرنوع مشکلی در زمان حمل و تحویل، برعهده بیمه و شرکت حمل و نقل خواهد بود.

در این شرایط، لازم است که محصول آسیب دیده، به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل­ کننده و تمام متعلقات و نیز فاکتور، به فروشگاه عطر تینو برگردانده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

CLOSE
CLOSE